חיפוי קיר זכוכית למטבחים
קרדיט תמונה שאטרסטוק

מטבחים מודרניים רבים מתהדרים  היום בחיפוי קיר זכוכית. הזכוכית שמחפה את הקיר היא אינה זכוכית רגילה שיכולה להתנפץ בקלות בשימוש שאינו נכון, אלא מדובר בזכוכית מיוחדת שהיא זכוכית קשיחה במיוחד ומיוצרת במיוחד על מנת לא להתנפץ. כמו כן הזכוכית הזו יכולה להגיע במגוון רחב של דגמים וצבעים, אך מעבר לכל היתרונות הללו ישנם עוד יתרונות רבים לחיפוי קיר זכוכית למטבחים. 

חיפוי קיר מטבח מזכוכית 

חיפוי זה מעניק למגוון רחב של מטבחים מודרניים מראה אלגנטי ויפה שאין בו באף מקום מדבר בסך הכל בפלטות שעשויות מזכוכית. החיפוי הזה הוא חיפוי יוקרתי וניתן ליישם אותו בכל פינה בבית. כאמור ניתן גם להדפיס על הזכוכית המחוסמת. 

יתרונות של חיפוי זכוכית:

חיפוי זכוכית הפך להיות נפוץ אצל ישראלים רבים הוא נחשב לחיפוי יוקרתי וגם יקר אלו הסיבות שגרמו לקהל הישראלי להתאהב בחיפוי הזכוכית : 

  1. חיפוי קיר הוא חיפוי יוקרתי ומעניק עוד מימד של ציפוי למטבח 
  2. חיפויי הזכוכית מתאימים לכל סוגי מטבחים כי אפשר ליצר אותם בכל צבע ובכל הדפס. בכך הם מתאימים גם למטבח מודרני וגם למטבח כפרי כאחד. 
  3. חיפוי הזכוכית יכול להגיע במגוון רחב ביותר של הדפסים והן של גוונים כך ניתן להתאים את הגוון האהוב עליכם בעיצוב המטבח. 
  4. החיפוי זכוכית קל מאד לניקוי אין צורך להשתמש בחומרים ייחודיים אלא רק במטלית נקייה
  5. לא נותרים על הזכוכית כתמי שמן 

סוגים של חיפוי זכוכית :

קיימם שני סוגי חיפוי זכוכית הסוג של חיפוי הזכוכית הראשונה הוא בכך שהיא זכוכית שקופה שכוללות בתוכה עופרת ואילו השנייה היא זכוכית שקופה וללא עופרת. הלוחות האלו מגיעים בצבע אחיד וחלק אבל הם מגיעים גם בהדפסה צבעונית שניתן לבחור אותם בעצמכם לפני ההזמנה. 

חיפוי זכוכית למטבח מדגיש כל חלל וניתן להתאמה אישית. יחד עם זאת ניתן גם להתאים למטבח דלתות פנים איכותיות עם שילוב זכוכית שיהפכו את המטבח לחלק מהבית. כאשר יש דלת  למטבח אין צורך להתאים את המטבח המעוצב לעיצוב הכללי של הבית 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here