דקים סינטטיים האיכותיים ביותר בישראל
קרדיט PIXABAY

העץ הטבעי נחשב במשך זמן רב לחומר גלם מרכזי המשמש לעיצוב דקים. על אף שהוא בהחלט מספק תוצאה יפה ונעימה, יש לו גם לא מעט חסרונות. הוא דורש תחזוקה באופן קבוע, עם החשיפה הממושכת לשמש החזקה הוא עשוי להתעוות ולהיסדק, הטרמיטים מחבבים אותו במיוחד וגם אם תקפידו ללטש ולשייף אותו – השחיקה שלו פשוט בלתי נמנעת. הבשורה הטובה היא שיש היום פתרון פשוט הרבה יותר, שמבטיח תוצאות מרשימות ולאורך זמן. מוכנים?

דק סינטטי – עמיד הרבה יותר

אם כן, הגיע הזמן להכיר את החלופה האידאלית: דקים סינטטיים. יש להם שורה ארוכה (מאוד) של יתרונות, ומעל לכל מדובר בפתרון פרקטי ועמיד מאוד. הוא חזק, הוא לא נשרט בקלות וגם לא מושפע מאוד מנזקי מזג האוויר. הוא לא מאבד מצבעו בשמש החזקה או נרקב כשהוא נחשף למים. בנוסף, דקים סינטטיים מקומפוזיט עשויים מחומרים ממוחזרים, כך שהם גם ידידותיים מאוד לסביבה, ואינם דורשים כריתה של עצים. השילוב בין פרט חשוב זה לעמידות החומר הוא השילוב המנצח שיכול להתאים גם לחצר הפרטית שלכם.

דק סינטטי חוסך לכם כסף

כשאתם מחפשים דק לחצר, הדק הסינטטי יכול להציע לכם פתרון נהדר. נכון, גם בתחום הזה יש חלופות יקרות, וחלקן יעלו לכם אף יותר מעץ הדק הטבעי. עם זאת, האיכות שמציעים לכם דקים אלה תחסוך לכם לא מעט בטווח הארוך, בזכות החיסכון המשמעותי בתחזוקה ובתיקונים. כך תיהנו מכל העולמות: מצד אחד עיצוב מרהיב ומצד שני איכות ללא פשרות, וכל זאת במחירים אטרקטיביים.

דקים סינטטים – איכות ההתקנה

לקראת סיום, נקודה אחרונה למחשבה. מי שיש לו ידיים טובות, יודע לבנות ומצויד גם בסבלנות רבה, בהחלט יוכל להתקין דק סינטטי לבד. למעשה, חברת TREX מספקת לצד הדקים האיכותיים גם סרטוני הדרכה והסברים ברורים כדי שתוכלו לעשות זאת בעצמכם. עם זאת, אפשר גם לחסוך את הזמן ואת האנרגיה, ולהזמין התקנה מקצועית על ידי מתקין מוסמך. במקרה כזה תיהנו גם מאחריות ל-25 שנה, מה שיבטיח לכם ראש שקט הרבה יותר גם היום, וגם בעתיד.

צוות המומחים של חברת TREX – דקים סינטטיים, חיפוי קיר מדק סינטטי, התקנת דק ומעקות זמינים בטלפון מספר: 077-997-3060 לכל שאלה והתייעצות. כמו כן אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here