בריכות לחצר – הפתרון האידיאלי לחורף
מקור unsplash

נהוג לחשוב, שרק בקיץ אנשים הולכים לבריכה או לים. נכון שבתקופה זו יש עלייה במספר האנשים שהולכים לבריכה, בין אם לבד ובין אם עם הילדים שלהם. הרי זה נכון יותר מבחינת מזג האוויר וכן בקיץ יש תקופה של חודשיים, במהלכם הילדים לא לומדים וז אחת הדרכים לבלות איתם.

אך אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמעוניינים ללכת לבריכה או לים, גם בחורף. בוודאי אם מדובר באנשים שהולכים לשם בשביל לשחות. על מנת לא להפסיק בהרגל ובתחביב שלהם למשך תקופה ארוכה, הם מחפשים פתרונות שיכולים להתאים להם, ויאפשרו להם לשחות גם בתקופה זו. זה נכון גם עבור הורים שמחפשים פתרונות כיצד לבלות עם ילדיהם, כשהרבה דברים סגורים או בלתי אפשרי ליהנות מהם, בגלל תנאי מזג האוויר.

הפתרון יכול לבוא בדמות של בריכות לחצר. כל מי שיש לו בית פרטי או אפילו אם מדובר בבניין מגורים עם גינה גדולה, יכול להתקין בריכה אשר תשרת אותו ואת שאר דיירי המקום, במהלך תקופת החורף. כך לא יהיה צורך לצאת מהבית בימים גשומים ולנסוע לבריכה ציבורית או לחכות עד שיסתיים והבריכה תיפתח (במקומות רבים, נהוג לסגור את הבריכה בחורף מחשש לחוסר ביקוש, ולפתוח מחדש בתחילת האביב או הקיץ).

לפני שנסביר כיצד בונים בריכות לחצר אשר יתאימו לחורף, חשוב לציין, אפשר שתהיה זו בריכה אשר מיועדת לשחייה וכן אפשר שתהיה זו בריכה למשחקים או רק לצורכי טבילה, כפי שנהוג לא פעם להשתמש בה. זו שאלה, איזה שימוש רוצים לעשות בבריכה וכן מה הגודל של החצר בו מבקשים להתקין אותה.

מה צריך בשביל ליהנות מבריכה בחורף

בעיקרון, הבריכה כשלעצמה לא אמורה להיות שונה. הרי היא אמורה להתאים גם לשימוש בקיץ, אז היא לא אמורה מתכוננת ומעוצבת אחרת. היום אפשר למצוא בריכות שניתן להתקין על גבי הקרקע ואין צורך לחפור בור ולהכין את השטח לקראת בנייה.

אך בשביל שיהיה אפשר ליהנות מהבריכה בימי חורף גשומים וקרים, אזי שהיא צריכה להיות מקורה, אפשר גם לתחם אותה בקירות, על מנת שלא ייכנסו רוחות מכיוונים שונים. רצוי להתקין קירות שניתן לפרק אותן בקיץ ולהרכיב מחדש בחורף.

כמו כן, מומלץ להשתמש במערכות משוכללות לניקוי הבריכה, מאחר ובחורף יש יותר סיכוי שהבריכה תתלכלך, בין אם זה בעלים או בדברים אחרים שיכולים לייצר אי נוחות ואף לגרום בעיה למערכות המותקנות בתוך הבריכה.

מעבר לכך, אפשר ורצוי להתקין דקים או אלמנטים אחרים מסביב לבריכה, לא רק ליופי אלא גם בשביל לשמור על בטיחות המשתמשים בבריכה, כך הם לא יחליקו, לפני שהם נכנסים אליה או כשהם יוצאים ממנה.

לסיכום, אנחנו יכולים לראות שבעזרת התקנה של בריכה בחצר, אפשר להמשיך וליהנות ממנה ולא לחכות עד הקיץ בשביל זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here