בניית פרגולות – פתרון הצללה איכותי ויעיל
מקור freepik

מדינת ישראל היא מדינה שבה השמש זורחת ברוב ימות השנה. למעשה, על פי נתונים של אתר רשות המים בישראל, שלוש מאות ימים מתוך שלוש מאות שישים וחמישה ימות השנה, הם ימים בהירים או בהירים למחצה, שבהם השמש קופחת ומחממת. כיוון שכך, נושא ההצללה הוא חשוב מאד. ואכן, בעלי דירות מגורים ועל אחת כמה וכמה בעלי בתים פרטיים או מתחמים גדולים, פרטיים או עסקיים, מנסים למצוא את פתרונות ההצללה הטובים ביותר. בניית פרגולות איכותיות נחשבת בעיני רבים לדרך הנכונה ביותר להשיג את התוצאות הרצויות. היכן בדיוק יש צורך בפתרונות הצללה איכותיים? מהי פרגולה ולמה היא מהווה פתרון איכותי?  

פתרונות הצללה ומתי הם נדרשים

פתרונות הצללה הם למעשה פתרון לבעיה של שמש קופחת, במקום שאיננו מוגן על ידי הצל שמטיל המבנה עצמו או מבנים סמוכים לו. בעיית הצללה קיימת בדרך כלל במרפסות שמש חשופות שאין מעליהן גג. בעיה דומה קיימת בבתים פרטיים, או במתחמים עסקיים שבהם חלק מהעסק ממוקם במקום פתוח, כאשר אין אפשרות להגן עליו מפני השמש הקופחת בשום צורה אחרת למעט פרגולה. חשוב לציין בהקשר הזה שאין כל קשר בין התכנון והאופי של המבנה, לבין הצורך המתעורר בהצללה בתוך המבנה עצמו, כמו במקרה של מרפסת שמש, או בחלקים הנמצאים מחוץ למבנה – גינות, חצרות של בתים, פינות ישיבה למיניהן ועוד. לא אחת מבקשים דיירים בבתים פרטיים או משותפים, למצוא פתרונות הצללה לבעיות ייחודיות. בניית פרגולות עשויה לשמש פתרון הולם ולהעניק מענה במקומות שבהם אין פתרון אחר או יישום של פתרון אחר למעט פרגולה.

מה זה פרגולה ולמה היא פתרון איכותי וטוב

הפרגולה שכולם מדברים עליה ורבים מעוניינים להתקין אותה בבית או בעסק, היא למעשה גגון המשמש להצללה של שטח מוגבל. ואולם כשאומרים את המילה גגון, אין הכוונה דווקא לגגון מעל לחלון בבית כפי שאפשר לראות לעיתים קרובות בבניינים משותפים. לרוב מדובר במבנה יותר מאסיבי, שיש לו גם עמודים התומכים בו. הגגון עצמו עשוי מתכת או עץ. יש פרגולות קבועות, ויש גם פרגולות ניתנות להזזה או לקיפול, כפי שאפשר לראות בעסקים או ליד חנויות שונות שחלק מהסחורה שלהם נמצא במהלך יום המסחר מחוץ לחנות. היתרון של פרגולה טמון במבחר הגדול של אפשרויות שממנו אפשר לבחור את מתקן ההצללה המתאים ביותר. הפטור מהיתר בנייה על פרגולות, הפך את הבנייה שלהן למשתלמת עוד יותר ביחס לפתרונות הצללה אחרים. זאת, עקב העדר בירוקרטיה ואפשרות לסיים את עבודת הבנייה במהירות. רוצים לדעת עוד? חושבים לבנות פרגולה בבית או בעסק? אם כן – אתם בהחלט במקום הנכון והמתאים ביותר מבחינתכם. צרו קשר כבר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים ואת ההעדפות שלכם ויסייעו לכם לבחור את הסוג הנכון והמתאים ביותר של פרגולה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here