קרדיט: מגזין שיפוצים

אם אתם רוצים לשדרג באופן משמעותי את הסלון שלכם תוכלו להוסיף נישה מיוחדת מגבס לטלוויזיה שלכם. מדובר בעבודה זולה יחסית המוסיפה משמעותית לעיצוב הפנים בחלל המרכזי בבית. הטלוויזיה תשב על קיר הגבס בצורה יציבה ובטוחה כאשר ניתן לבצע עיצובים שונים בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. לדוגמה: קיר מובלט החוצה עליו יושבת הטלוויזיה עם תאורה צבעונית התוחמת את מסגרת הקיר כמעין הילה מיוחדת. ניתן גם לבנות ספרייה שלמה עם מדפים לנרות, עציצים וספרים בקיר המרכזי בסלון כאשר הטלוויזיה תהיה בתוך כוורת מרכזית באמצע.

היתרונות של מזנון גבס לטלוויזיה:

  • אינספור אפשרויות – האלסטיות של הגבס כחומר גלם מאפשרת לנו לבצע עבודות מדליקות ומגוונות במגוון רחב של אפשרויות עיצוב. ניתן להתאים את העיצוב בהתאם לצרכים והרצונות שלנו ולעצב את הקיר כמעט בכל צורה שנרצה.
  • קל להרכבה ופירוק – ספריית גבס לטלוויזיה או כל עבודה אחרת בגבס מבוססת על לוחות גבס. אותן לוחות נבנות על קונסטרוקציה ייעודית. ביצוע העבודה דורשת מקצוענות כמובן אך מדובר במלאכה קלה יחסית מאשר עבודה עם בלוקים או יצירת קירות מבטון. לכן מדובר בפתרון פופולרי נהדר לעיצוב פנים. במידה ולא תהיו מרוצים לאורך זמן מהעיצוב החדש שלכם או תרצו לשנות – ניתן יהיה לפרק את הקירות בקלות.
  • מחיר – ביחס לעבודות עם חומרי גלם אחרים מחיר של מזנון גבס לטלוויזיה יהיה זול משמעותית הן מבחינת חומר הגלם וכן מבחינת העבודה.
  • נוחות – ניתן לסדר בנישת הגבס שלכם גם פינה לחוטי חשמל כדי שלא יהיו חשופים, להוסיף תאורה מיוחדת ועוד.
  • מוסיף לאטרקטיביות ולעיצוב הסלון.

היתרונות של העבודה עם גבס:

הכנת קיר גבס לטלוויזיה הינה עבודה פופולרית מאוד ואילו העבודה עם גבס בכלל לטובת שדרוג ועיצוב הבית הינה בעלת יתרונות רבים. העבודה עם גבס מאוד נוחה ויעילה, ניתן להסיר אותה במידת הצורך והיא מאפשרת לנו שדרוג משמעותי לעיצוב הפנים של הסלון במחירים מוזלים יחסית.

היכן נוכל עוד להוסיף מזנון גבס לטלוויזיה?

עבודות גבס בכלל או אפילו מזנון גבס לטלוויזיה לא מסתכם רק במזנון לסלון. גם בחדרי השינה ניתן להוסיף מזון או כוורות מיוחדות לטלוויזיה עם עיצובים מיוחדים. כמובן שלביצוע עבודה מקצועית עם רמת גימור מושלמת חשוב למצוא קבלן עבודות גבס מקצועי ומנוסה בתחום שעבר כבר אינספור לקוחות מרוצים, פרטיים ועסקיים, ויכול לספק לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here