הזמנת בלון גז
קרדיט FREEPIK

כמו לכל משפחה בישראל, גם בבית שלכם יש בלוני גז המשמשים לצריכה שוטפת של הכיריים, מחמם מים ותנורים, וכמו כן לעיתים ישנם בלונים יותר קטנים המשמשים למנגל על גז ולצורך יציאות לטיולים ולעבודה בשטח. אם כן, חשוב שתדעו שהיום אפשר לבצע הזמנת בלון גז בצורה קלה ומהירה דרך הטלפון ודרך האינטרנט.

ממי להזמין ואיך?

קודם כל חשוב לדעת כי הזמנת בלון גז חייבת להתבצע אך ורק דרך ספקיות גז מורשות מטעם משרד התעשייה. אומנם בשוק פועלים גורמים לא מורשים המציעים אספקה של בלוני גז לצרכנים פרטיים ולפעמים גם במחירים יחסית נמוכים, אבל כדאי לוותר על הפיתוי שכן אספקת גז ללא אישור מהווה עבירה פלילית ועלולה לסבך גם אתכם. שלא לדבר על העובדה שאינכם יכולים לדעת אם מדובר בגורם אמין המספק בלונים מלאים, ולכך מצטרפת סוגיית הבטיחות כי כידוע גז הוא חומר דליק שעלול להתפוצץ ולגרום להרעלה אם המיכל אינו מותקן היטב.

את ההזמנה אפשר לבצע כיום בשתי דרכים בסיסיות. הראשונה היא פשוט להרים את הטלפון אל מוקד שירות הלקוחות של החברה שבה בחרתם והשנייה היא דרך האינטרנט. אומנם לא כל החברות מספקות עדיין שירות דרך האינטרנט אך מדובר בצעד מתבקש, שכן אינכם צריכים אפילו להרים את הטלפון אלא רק להיכנס לאתר של ספקית הגז. באתר תצטרכו להזין את סוג הבלון שאתם רוצים להזמין ואת הכתובת שלכם, ומכאן והלאה כבר יספקו לספק לכם את הגז תוך כמה ימי עסקים בודדים.

שני דברים שכדאי לדעת

אם אתם מתכוונים להזמין בלון של 12 קילוגרם גשו תחילה אל שני הבלונים שנמצאים מחוץ לבית ובדקו אם הבלון השני עדיין מלא. תוכלו לבדוק זאת בקלות על ידי סגירה של הבלון שכבר סגור ופתיחה של הבלון השני, וכעת נסו להדליק את הכיריים. כך תוכלו לדעת האם אתם צריכים להזמין בלון אחד או שניים. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שהיום אפשר גם להחליף את ספקית הגז בצורה קלה ומהירה. למעשה כל מה שצריך לעשות הוא להרים טלפון אל חברת הגז שבחרתם להצטרף אליה, או להשאיר את הפרטים באתר. מכאן והלאה החברה כבר תדאג לכל מה שצריך, כאשר החברה הישנה שלכם חייבת לאפשר את הניתוק וההתחברות לחדשה בזמן קצר ובלי להערים בעיות. ממש כמו שמחליפים ספקית אינטרנט או חברה סלולרית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here