קרדיט - Pixabay

מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים של קופסאות קרטון לאריזה, ניתן לבחור את האריזה המתאימה ביותר  שתתאים לדרישות המדויקות שלכם. קופסאות קרטון מגיעות במגוון רמות חוזק, צורות, גדלים וסגנונות, מה שהופך אותן לפתרון קל משקל ועמיד להפליא למגוון רחב של שימושים. כדאי לכם להכיר את סוגי הקרטון הפופולריים ביותר המשמשים לאריזה תעשייתית כדי לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבור החברה שלכם והשירותים שאתם צריכים.

מה מרכיב קופסאות קרטון?

קופסאות קרטון גלי בנויות בשכבות הבנויות מלוחות קרטון ומילוי גלי, אשר יוצרים שכבה שסופגת זעזועים, ומחזקים את דפנות הקופסה. בהתאם לסוג הקופסה, כמעט כל הקופסאות מיוצרות כולן מקרטון ומנייר ממוחזרים. הקרטון הגלי מתחלק לשלושה סוגים: קרטון חד גלי, דו גלי ותלת גלי.  בהתאם לסוג הקרטון הגלי אתם מקבלים קופסאות בדרגות קושי וחוזק שונים.

הסוג הפופולרי ביותר של קופסאות קרטון גלי הן קופסאות גליות עם קיר בודד, שיש להן שני לוחות חיצוניים ושכבת לוח גלי. בחירה אידיאלית עבור קשיחות עבור חפצים קלים ואריזה במחיר סביר. אם תרצו להגדיל את רמת ההגנה של הסחורה שלכם, ניילון נצמד לאריזות יכול לחזר את האריזה שלכם, ולשמור על שלמות האריזה במהלך ההובלה.

קופסאות שבנויות מקרטון דו גלי בנויות עם שלוש שכבות של לוחות קרטון ושתי שכבות של לוח גלי, מה שהופך אותן חזקות יותר מקרטון קיר בודד. מושלם להפצה, אחסון והובלה של מוצרים תעשייתיים בדים וגדולים יותר.

קופסאות תלת גלי, בעלות שלוש שכבות של לוח גלי וארבע לוחות קרטון חלקות. קופסאות אלו מציעות הגנה ועמידות מצוינות. הן אידיאליות להובלת כימיקלים או, כחיסכון הכספי הגדול ביותר, כתחליף לאריזות עץ.

השיטה הבטוחה ביותר לשלוח את הסחורה שלכם תהיה עם ארגז קרטון בהתאמה אישית, אשר יגן עליהם מהסביבה וזעזועים. ב-ג.כ. שיווק כלפון בע"מ מייצרים ארגזים העונים על הדרישות של כל מוצר. החברה משתמשת בתוכניות חדשניות ומתקדמות ביותר לעיצוב כל סוגי אריזות הקרטון, ומציעים לכם ייצור קופסאות בהתאם למידות המדויקות הנדרשות כדי להתאים ולשמור על המוצרים שלכם.

מה היתרון של קופסאות קרטון מותאמות אישית

אם אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר לשמירה על המוצרים שלכם, ניתן להכין אריזה בהתאמה אישית כדי להתאים כמעט לכל צורת מוצר. בין אם מדובר בחפץ חשוב גדול או קטן, הצוות המקצועי של חברת ג.כ. שיווק כלפון בע"מ וטכנולוגיית הייצור החדשנית מאפשרת שבמהלך האחסון או המעבר המוצר שלכם יהיה מוגן באופן האופטימלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here