קרדיט: Freepik

עם התקדמות השנים, הבנייה החדשה נעשית יותר לגובה מאשר להתמקד בבתים פרטיים נמוכים. בניינים חוסכים מקום בערים צפופות ויכולים לספק מענה לצרכי מגורים ועסקים גם יחד. חברות שיכולות להציע דירות מגורים לעובדים שגרים רחוק באותו בניין בו ממוקמים המשרדים, או אפילו חנויות, בתי קפה ומאפיות שפותחים סניפים בקומות התחתונות של בנייני מגורים או משרדים, כולם מקרבים אותנו לערים מודרניות ואורבניות בהן נחסכים מאיתנו מרחקים ארוכים וזמני המתנה בפקקים כדי להגיע ליעדנו. הבניינים הם שונים לחלוטין מבתים ועסקים פרטיים בהמון היבטים – עיצוב דירת קבלן בבניינים רבי קומות למשל, נבדל מעיצוב בית פרטי לא רק במרחב המוגבל אלא גם בתאימות. כאשר ישנן דירות רבות או משרדים רבים בבניין, הפריסה והגודל שלהם יהיו פחות או יותר אותו הדבר ויהיה קו עיצובי מסוים שהקבלן ירצה לשמור עליו לאורך תהליך הבנייה והעיצוב של כל יחידה ויחידה.

מיזוג הפנים והחוץ בדירת הגג

השוני הגדול בתוך הבניינים עצמם, לרוב נראה בקומות העליונות. בשל גודלו הרחב הרבה יותר, עיצוב פנטהאוז תמיד יהיה קצת אחרת מעיצוב שאר הדירות בבניין. נושק לקו הרקיע עם נוף שאינו מוסתר על ידי מבנים אחרים, הפנטהאוז לרוב יגיע עם חלונות גדולים שיכניסו אור טבעי אל תוך הבית, מרפסות גדולות ומספר חדרים גדול יותר. בפנטהאוז גם כן, האיכות והיוקרה צריכה להיות מודגשת בעיצוב – שימוש בשיש וגרניט ליצירת ארונות המטבח והדלפקים השונים, מקומות אחסון רבים כדי לשמור על עיצוב מינימלי ונקי ורהיטים מעץ איכותי, כולם פריטים שרואים לרוב בעת עיצוב פנים של פנטהאוז. כמו כן, יש להמשיך את אותו הקו גם בחללים החיצוניים של הבית, בדומה לעיצוב של בית פרטי, עם חללי אירוח במרפסת הכוללים ריהוט מתאים ואלגנטי, או אפילו יצירת מחיצה טבעית המחברת בין המטבח לאזור הבישול החיצוני.

מומחיות עיצובית שלא תשיגו בשום מקום אחר

בכל תכנון של חידוש בית קיים או קניית בית חדש בתהליכי בנייה, חשוב להתייעץ עם מעצב פנים כדי להגיע לתוצאה מיטבית ולחלל הרצוי והמתאים ביותר לרצונות והצרכים שלכם. במידה ואתם זקוקים לשירותי אדריכלית בחיפה שהיא גם מעצבת פנים, פנייה אל סטודיו נועה גרייזמן אדריכלות ועיצוב פנים היא נכונה ביותר עבורכם. הסטודיו ממוקם בקריית מוצקין ומספק את שירותיו לתושבי הצפון וגם מעבר, הוא מתמחה בתכנון אדריכלי ובעיצוב פנים ומעניק שירות ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. נועה שואבת את השראתה מהטבע, עולם בו הכל הרמוני ומאוזן, ושואפת לבטא זאת גם בפרויקטים שהיא עובדת עליהם תוך שימוש בחומרים טבעיים כמו אבן, עץ וברזל. בין אם אתם מחדשים נכס קיים, או שאתם זקוקים לליווי כוללני של מעצב פנים ואדריכל עבור בית חדש לגמרי, הסטודיו מסייע ללקוחותיו להגיע לשלמות מבנית ועיצובית תוך מתן שירות בלתי מתפשר, זמינות גבוהה ומענה לכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here