קרדיט - Canva

רבים מדברים על האפשרות הפשוטה ביותר של רכישת דירה ריקה, אותה אתם קונים, ואז מחליטים האם לגור בה או להשכיר אותה. אבל מה קורה עם אתם מעוניינים לרכוש דירה שכבר מושכרת? רכישת נכס מושכר מעניקה לכם את הזכות החוקית לפנות את הדיירים בפרק זמן מוגדר מראש. אתם רוכשים את הדירה ולא את החוזה שכירות, ולכן יש לכם את הזכות להפר את החוזה בין השוכרים לבעלי הנכס הקודמים. אם אתם לא רוצים להתעסק בנושא המורכב משפטית הזה, אולי בכל מקרה תשקלו לרכוש נכס שיהיה פנוי מדיירים. כדי לוודא שאתם לא מבזבזים את זמנכם על בדיקת נכסים לא מתאימים, משרד מתווכים בחיפה של מיקי קודה, ישמחו לעמוד לשירותכם.

כמה תעלה לכם התחזוקה של הנכס והאם תוכלו לעשות בו כל סוגי השיפוץ?

ידיעת דמי השכירות ודמי השירות, כמו גם מי אחראי על התחזוקה הבסיסית, תעזור לכם לתכנן את הכספים של הנכס. חשוב לקבוע את התקציב שלכם מראש עבור רכישת דירות בחיפה, כדי לא להיות מופתעים מהמחיר ולא להתאכזב אם תמצאו דירה שאהבתם, אבל היא לא בתקציב שלכם. האם לאחר הרכישה ניתן לבצע שינויים כלשהם בנכס, או שיש מגבלות? האם הנכס מחולק ובנוי על פי תקן, ובהתאם לאישורי העירייה? חשוב לבדוק את כל ההיסטוריה של הנכס לפני רכישתו.

האם יש משהו שעליכם לדעת על השכונה?

ערכו מחקר על השכונה כדי לראות אם יש בה את השירותים שאתם רוצים, כמו מכולת, גני ילדים ובתי ספר, מקומות בילוי ופנאי ועוד. כל אלו חשובים גם אם אתם מחליטים רכוש את הדירה למגורים וגם אם להשקעה. כאשר אתם מחפשים אחר דירות בחיפה, חשוב לערוך סיור בשכונה, לשאול את האנשים הגרים בה האם הם מרוצים, מה רמת הביטחון בשכונה, מה היתרונות והחסרונות הבולטים, כדי לקבל את כל המידע החיוני לכם בעת קבלת ההחלטה על רכישת הנכס.

בנוסף, לאחר שתמצאו את הדירה המתאימה לכם, ייתכנו הוצאות נוספות שלא היו צפויות בתחילת העסקה. לדוגמא, החלפת מערכות חשובות בדירה כמו אינסטלציה או חשמל. אתם יכולים לשפץ אותם מכיסכם, או לבקש מבעל הדירה שמוכר את הנכס לעשות זאת.  בכל מקרה, את הדירה חשוב לבדוק מכל הבחינות, כדי להעריך את שווי הנכס באופן המדויק וההוגן ביותר. כדי לעשות זאת עליכם ליצור קשר עם מיקי קודה מומחה נדל"ן, שישמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here